Metody terapeutyczne

Metody Terapeutyczne

W naszym gabinecie oferujemy wiele metod terapeutycznych, które zostaną dobrane w zależności od indywidualnych potrzeb pacjenta

Diagnostyka funkcjonalna

to szereg badań oraz testów diagnostycznych, które pomogą nam znaleźć przyczynę problemu, a także ustalić plan terapii

Dno miednicy

Badanie palpacyjne dna miednicy (per vaginam, per rectum)

badanie podczas którego oceniamy prawidłowe napięcie i relaksację mięśni dna miednic, siłę oraz wytrzymałość mięśniową

USG sonofeedback

USG Sonofeedback

to nowoczesna metoda pracy , która wykorzystuje aparat USG aby nauczyć pacjenta aktywizacji konkretnego mięśnia bądź całej grupy mięśniowej

EMG biofeedback

EMG Biofeedback

metoda terapeutyczna, dzięki której możemy ocenić siłę skurczu i ich relaksację, wzmacniając autokontrolę własnego ciała

elektrostymulacja

Elektrostymulacja

to metoda w której odpowiednie impulsy elektryczne stymulują oraz wpływają na regenerację mięśnie oraz nerwów

terapia manualna

Terapia manualna

szereg technik wykonywanych za pomocą dłoni terapeuty, które pozwolą znaleźć przyczynę problemu oraz ją wyeliminować

terapia manualna

Reedukacja Oddechowa

to nauka prawidłowego oddechu, który jest niezbędnym elementem naszego zdrowia i procesu terapeutycznego

Edukacja Pacjenta

nauka prawidłowych nawyków i czynności dnia codziennego, która mają ogromny wpływ na nasze zdrowie i codzienne funkcjonowanie

Suche igłowanie

Suche igłowanie ( dry needling)

polega na nakłuciu tkanki za pomocą sterylnych jednorazowych igieł do akupunktury, w celu niwelowania dolegliwości bólowych a także mobilizacji blizny

Suche igłowanie

Kinesjotaping

polega na wykorzystaniu elastycznych taśm w różnych dysfunkcjach jak i profilaktycznie